Logo

Specjalista ds. zakupów

  • HOPPECKE Polska
scheme imagescheme imagescheme image
HOPPECKE jest największym europejskim producentem przemysłowych systemów magazynowania energii. Od 1927 roku tworzymy rozwiązania, które wyznaczają kierunek rozwoju rynku baterii przemysłowych. W HOPPECKE cenimy naszych Pracowników, ponieważ dzięki nim osiągamy sukcesy. Dlatego reagujemy na ich potrzeby, zapewniając im bezpieczne i stabilne warunki pracy, możliwości rozwoju oraz przyjazną atmosferę, opartą na szacunku i partnerstwie. Do naszego zespołu poszukujemy ludzi z ENERGIĄ. Jeśli nie boisz się wyzwań oraz chcesz się rozwijać w międzynarodowej organizacji, dołącz do nas! Zapoznaj się z poniższą ofertą zatrudnienia!

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy Pracownika na stanowisko:
 
Specjalista ds. zakupów

(Miejsce pracy: Śródka, gm. Kleszczewo, powiat poznański)

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Rozwijanie współpracy z aktualnymi dostawcami, dbałość o właściwe relacje z dostawcami oraz aktywne poszukiwanie nowych dostawców.
  • Zapytania ofertowe, negocjacje warunków zakupu oraz wybór najbardziej optymalnych źródeł dostaw.
  • Przygotowywanie i składanie zamówień do dostawców.
  • Odpowiedzialność za terminową realizację zakupów.
  • Monitorowanie statusu realizacji zamówień i kontrola zgodności dostaw z zamówieniami.
  • Ewidencja dokumentacji i stanów magazynowych, aktualizacja danych w systemie SAP.
  • Raportowanie, zestawienia i analizy zakupowe według potrzeb.
  • Wykonywanie obowiązków służbowych zgodnie z zasadami opisanymi w Zintegrowanym Systemie Zarządzania oraz czynny udział w jego ciągłym doskonaleniu.
  • Współpraca z członkami zespołu oraz innymi działami w firmie.
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonego w ramach umówionej pracy oraz przestrzeganie zasad obowiązujących w firmie.

WYMAGANIA

  • Wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, marketing lub kierunki pokrewne).
  • Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zakupów technicznych w firmie produkcyjnej.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
  • Umiejętności prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji.
  • Znajomość systemu SAP.
  • Znajomość pakietu MS 365 (m.in. Excel, Word, Teams).
  • Wysoko rozwinięte kompetencje w obszarze komunikacji.
  • Umiejętność autoprezentacji i nawiązywania relacji z kontrahentami, dostawcami.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność i dbałość o jakość pracy.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres.
Mile widziane:
- znajomość języka niemieckiego.

ZAPEWNIAMY

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Dofinansowanie do posiłków.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Ubezpieczenie grupowe na życie.
  • Dofinansowanie do wypoczynku oraz bony na święta.
  • Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego.
  • Przyjazną atmosferę w pracy oraz dostęp do nowoczesnych rozwiązań.
  • Imprezy integracyjne.
CV prosimy wysyłać poprzez niniejszy formularz zgłoszeniowy.