Logo

Specjalista ds. obsługi klienta

  • HOPPECKE Polska
Specjalista ds. obsługi klienta, 1. ZdjęcieSpecjalista ds. obsługi klienta, 2. Zdjęcie
HOPPECKE jest największym europejskim producentem przemysłowych systemów magazynowania energii. Od 1927 roku tworzymy rozwiązania, które wyznaczają kierunek rozwoju rynku baterii przemysłowych. W HOPPECKE cenimy naszych Pracowników, ponieważ dzięki nim osiągamy sukcesy. Dlatego reagujemy na ich potrzeby, zapewniając im bezpieczne i stabilne warunki pracy, możliwości rozwoju oraz przyjazną atmosferę, opartą na szacunku i partnerstwie. Do naszego zespołu poszukujemy ludzi z ENERGIĄ. Jeśli nie boisz się wyzwań oraz chcesz się rozwijać w międzynarodowej organizacji, dołącz do nas! Zapoznaj się z poniższą ofertą zatrudnienia!
 
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy Pracownika na stanowisko:
 
Specjalista ds. obsługi klienta
(Miejsce pracy: Śródka, gm. Kleszczewo, powiat poznański)

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Obsługa zagranicznych klientów firmy (m.in. przyjmowanie i realizacja zamówień wraz z organizacją transportu i obsługi celnej, utrzymywanie bieżących kontaktów, monitorowanie stanów magazynowych pod kątem potrzeb klienta, obsługa reklamacji).
  • Wystawianie i legalizacja dokumentów celno-eksportowych.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami i partnerami handlowymi.
  • Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentacji papierowej i elektronicznej oraz współpraca z poszczególnymi działami w firmie.
  • Współpraca z pozostałymi obszarami Łańcucha Dostaw (Planowanie, Zakupy, Logistyka) oraz działem Serwisu i Produkcji.

WYMAGANIA

  • Doświadczenie z zakresu obsługi klienta.
  • Znajomość programu SAP SD.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.
  • Umiejętność obsługi narzędzi MS Office.
  • Doświadczenie i wiedza z zakresu procesów eksportowych.
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność i łatwość w utrzymywaniu trwałych relacji z klientem zewnętrznym.
  • Umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy.
  • Samodzielność i zdolność do priorytetyzacji zadań.

Mile widziane:
- Znajomość języka niemieckiego.
- Wykształcenie wyższe.

ZAPEWNIAMY

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Dofinansowanie do posiłków.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Ubezpieczenie grupowe na życie.
  • Dofinansowanie do wypoczynku oraz bony na święta.
  • Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego.
  • Przyjazną atmosferę w pracy oraz dostęp do nowoczesnych rozwiązań.
CV prosimy wysyłać poprzez niniejszy formularz zgłoszeniowy.