Specjalista ds. obsługi klienta
- HOPPECKE Polska
Specjalista ds. obsługi klienta
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Obsługa zagranicznych klientów firmy (m.in. przyjmowanie i realizacja zamówień wraz z organizacją transportu i obsługi celnej, utrzymywanie bieżących kontaktów, monitorowanie stanów magazynowych pod kątem potrzeb klienta, obsługa reklamacji).
- Wystawianie i legalizacja dokumentów celno-eksportowych.
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami i partnerami handlowymi.
- Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentacji papierowej i elektronicznej oraz współpraca z poszczególnymi działami w firmie.
- Współpraca z pozostałymi obszarami Łańcucha Dostaw (Planowanie, Zakupy, Logistyka) oraz działem Serwisu i Produkcji.
WYMAGANIA
- Doświadczenie z zakresu obsługi klienta.
- Znajomość programu SAP SD.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.
- Umiejętność obsługi narzędzi MS Office.
- Doświadczenie i wiedza z zakresu procesów eksportowych.
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność i łatwość w utrzymywaniu trwałych relacji z klientem zewnętrznym.
- Umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy.
- Samodzielność i zdolność do priorytetyzacji zadań.
Mile widziane:
- Znajomość języka niemieckiego.
- Wykształcenie wyższe.
ZAPEWNIAMY
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Dofinansowanie do posiłków.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Ubezpieczenie grupowe na życie.
- Dofinansowanie do wypoczynku oraz bony na święta.
- Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego.
- Przyjazną atmosferę w pracy oraz dostęp do nowoczesnych rozwiązań.
