Logo

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży z językiem niemieckim

  • HOPPECKE Polska
scheme imagescheme image
HOPPECKE jest największym europejskim producentem przemysłowych systemów magazynowania energii. Od 1927 roku tworzymy rozwiązania, które wyznaczają kierunek rozwoju rynku baterii przemysłowych. W HOPPECKE cenimy naszych Pracowników, ponieważ dzięki nim osiągamy sukcesy. Dlatego reagujemy na ich potrzeby, zapewniając im bezpieczne i stabilne warunki pracy, możliwości rozwoju oraz przyjazną atmosferę, opartą na szacunku i partnerstwie. Do naszego zespołu poszukujemy ludzi z ENERGIĄ. Jeśli nie boisz się wyzwań oraz chcesz się rozwijać w międzynarodowej organizacji, dołącz do nas! Zapoznaj się z poniższą ofertą zatrudnienia!

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy Pracownika na stanowisko:
 
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

(Miejsce pracy: Śródka, gm. Kleszczewo, powiat poznański)

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Obsługa klientów zagranicznych oraz krajowych (m.in. ofertowanie, utrzymywanie bieżących kontaktów, monitorowanie stanów magazynowych pod kątem potrzeb klienta).
  • Zapewnienie wiedzy technicznej dotyczącej baterii akumulatorów produkowanych przez HOPPECKE Baterie Polska.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami i partnerami handlowymi. 
  • Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z obsługą klienta oraz definiowanie działań naprawczych wraz z całym zespołem Łańcucha Dostaw.
  • Dokładna interpretacja założonych specyfikacji technicznych, schematów elektrycznych i innych dokumentów.
  • Wprowadzanie usprawnień w ramach procesu. 
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji papierowej i elektronicznej.
  • Współpraca z pozostałymi obszarami Łańcucha Dostaw (Planowanie, Realizacja, Zakupy) oraz Działem Produkcji.

WYMAGANIA

  • Wykształcenie wyższe na kierunku technicznym oraz doświadczenie z zakresu obsługi klienta.
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej B2 (warunek konieczny).
  • Znajomość narzędzi MS Office.
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność i łatwość w utrzymywaniu trwałych relacji z klientem zewnętrznym.
  • Umiejętność pracy w międzynarodowym zespole, samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja pracy.
  • Umiejętności negocjacyjne.
 Mile widziane:
  • Znajomość języka angielskiego lub francuskiego.
  • Znajomość środowiska SAP.
  • Wiedza z zakresu elektrotechniki.
  • Znajomość i umiejętność stosowania w codziennej pracy filozofii i narzędzi Lean.

ZAPEWNIAMY

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Dofinansowanie do posiłków.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Ubezpieczenie grupowe na życie.
  • Dofinansowanie do wypoczynku oraz bony na święta.
  • Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego.
  • Przyjazną atmosferę w pracy oraz dostęp do nowoczesnych rozwiązań.
  • Imprezy integracyjne.
CV prosimy wysyłać poprzez niniejszy formularz zgłoszeniowy.