Specjalista ds. obsługi klienta
- HOPPECKE Polska
HOPPECKE jest największym europejskim producentem przemysłowych systemów magazynowania energii. Od 1927 roku tworzymy rozwiązania, które wyznaczają kierunek rozwoju rynku baterii przemysłowych. W HOPPECKE cenimy naszych Pracowników, ponieważ dzięki nim osiągamy sukcesy. Dlatego reagujemy na ich potrzeby, zapewniając im bezpieczne i stabilne warunki pracy, możliwości rozwoju oraz przyjazną atmosferę, opartą na szacunku i partnerstwie. Do naszego zespołu poszukujemy ludzi z ENERGIĄ. Jeśli nie boisz się wyzwań oraz chcesz się rozwijać w międzynarodowej organizacji, dołącz do nas! Zapoznaj się z poniższą ofertą zatrudnienia!
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
(Miejsce pracy: Śródka, gm. Kleszczewo, powiat poznański)
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
(Miejsce pracy: Śródka, gm. Kleszczewo, powiat poznański)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Obsługa zagranicznych klientów firmy (m.in. utrzymywanie bieżących kontaktów, monitorowanie stanów magazynowych pod kątem potrzeb klienta, obsługa reklamacji, przyjmowanie i realizacja zamówień wraz z organizacją transportu i obsługi celnej).
- Wystawianie i legalizacja dokumentów celno-eksportowych.
- Procesowanie kalkulacji pochodzenia towarów.
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami
i partnerami handlowymi. - Wprowadzanie usprawnień w ramach procesu.
- Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentacji papierowej i elektronicznej oraz współpraca z poszczególnymi działami w firmie.
- Współpraca z pozostałymi obszarami Łańcucha Dostaw (Planowanie, Zakupy, Logistyka) oraz działem Produkcji.
WYMAGANIA
- Wykształcenie wyższe oraz doświadczenia z zakresu obsługi klienta.
- Praktyczna wiedza z zakresu kwestii celnych i reguł pochodzenia towarów (tryb uproszczony odpraw, status preferencyjny itp.).
- Znajomość programu SAP.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.
- Znajomość narzędzi MS Office (w szczególności Excel).
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność i łatwość w utrzymywaniu trwałych relacji
z klientem zewnętrznym. - Umiejętność pracy w zespole, samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja pracy.
- Umiejętności negocjacyjne.
- Doświadczenie z zakresu procesów eksportowych
ZAPEWNIAMY
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Dofinansowanie do posiłków w firmowej stołówce.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Ubezpieczenie grupowe na życie.
- Dofinansowanie do wypoczynku oraz bony na święta.
- Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego.
- Przyjazną atmosferę w pracy oraz dostęp do nowoczesnych rozwiązań.
- Imprezy integracyjne.
CV prosimy wysyłać poprzez niniejszy formularz zgłoszeniowy.