Logo

Specjalista ds. obsługi klienta

  • HOPPECKE Polska
scheme image
HOPPECKE jest największym europejskim producentem przemysłowych systemów magazynowania energii. Od 1927 roku tworzymy rozwiązania, które wyznaczają kierunek rozwoju rynku baterii przemysłowych. W HOPPECKE cenimy naszych Pracowników, ponieważ dzięki nim osiągamy sukcesy. Dlatego reagujemy na ich potrzeby, zapewniając im bezpieczne i stabilne warunki pracy, możliwości rozwoju oraz przyjazną atmosferę, opartą na szacunku i partnerstwie. Do naszego zespołu poszukujemy ludzi z ENERGIĄ. Jeśli nie boisz się wyzwań oraz chcesz się rozwijać w międzynarodowej organizacji, dołącz do nas! Zapoznaj się z poniższą ofertą zatrudnienia!

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy Pracowników na stanowisko:
 
Specjalista ds. obsługi klienta

(Miejsce pracy: Śródka, gm. Kleszczewo, powiat poznański)

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Obsługa zagranicznych klientów firmy (m.in. utrzymywanie bieżących kontaktów, monitorowanie stanów magazynowych pod kątem potrzeb klienta, obsługa reklamacji, przyjmowanie i realizacja zamówień wraz z organizacją transportu i obsługi celnej).
  • Wystawianie i legalizacja dokumentów celno-eksportowych.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami i partnerami handlowymi.
  • Wprowadzanie usprawnień w ramach procesu.
  • Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentacji papierowej i elektronicznej oraz współpraca z poszczególnymi działami w firmie.
  • Współpraca z pozostałymi obszarami Łańcucha Dostaw (Planowanie, Zakupy, Logistyka) oraz działem Produkcji.

WYMAGANIA

  • Wykształcenie wyższe oraz doświadczenia z zakresu obsługi klienta.
  • Praktyczna wiedza z zakresu kwestii celnych i reguł pochodzenia towarów (tryb uproszczony odpraw, status preferencyjny itp.).
  • Znajomość programu SAP.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.
  • Znajomość narzędzi MS Office (w szczególności Excel).
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność i łatwość w utrzymywaniu trwałych relacji
    z klientem zewnętrznym.
  • Umiejętność pracy w zespole, samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja pracy.
  • Umiejętności negocjacyjne.
  • Doświadczenie z zakresu procesów eksportowych

ZAPEWNIAMY

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Dofinansowanie do posiłków w firmowej stołówce.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Ubezpieczenie grupowe na życie.
  • Dofinansowanie do wypoczynku oraz bony na święta.
  • Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego.
  • Przyjazną atmosferę w pracy oraz dostęp do nowoczesnych rozwiązań.
  • Imprezy integracyjne.
CV prosimy wysyłać poprzez niniejszy formularz zgłoszeniowy.